Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпросче относно интервенции..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Относно " пеперудите" когато паднат задължително ли е да се счупи нещо? Примерно, ако 2 са паднали и не са в колектора а по навътре някъде паднали може ли да си караш и нищо да не стане? Примерно 10 000км?
    Питам понеже при мен 2 ги нямаше, когато я отвориха да ги махат, но колата си вървеше и върви пушка вече 13 000 км от както я взех и се чудех дали има шанс да са там някъде а колата да не се е счупила?
    Last edited by Doctora88; d.m.y г., 11:52.

    Comment


    • #17
      Чувал съм за подобни неща, но не съм виждал наживо за да дам обективно мнение. Единственото място където могат да се затъкнат е горе над клапаните, ама колко нормално ще върви ако има там такива неща, божа работа. Щом е свалян колектора и има липсващи детайли, вероятно са огледани добре нещата. Иначе в самия цилиндър, освен в дупката на буталото, но пък няма да е същото завихрянето или ще бъде изхвърлено през изпускателния и турбото. Може това да е и първоначалната причина за продажбата от чужбина. Проблем с турбото, в някой гараж смяна с друго и айде по автокъщите. Няма да е нито първата, нито последната такава кола.

      Пс Карай си и си свиркай щом всичко е нормално.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Да разгледах теми .. за въпросните клапи .. ако останат финанси ще ги махна .. ако ли не ще се мъчиме с колекторите отново .. на мерца го свалях за 2 минути с 1 инструмент.. тук незнайно защо са ми необходими 2 индтрумента и минимум 30 минути ..

        Comment


        • #19
          По добре отдели финанси за това, защото, ако не го направиш може да стане така, че дълго време а си я гледаш пред блока чакаща ремонт за над 1000 лв! Махането на клапите е от порядъка на 250 - 350лв. зависи къде отидеш Но е задължително!!! Недей да подценяваш клапите за да не намразиш марката

          Comment


          • #20
            Също имам и едно въпросче .. надявам се да тампон .. като тръгвам или като цяло при каране се чува едно ужасно скърцане.. като освободя от скорост няма скърцане дори и в дупки и неравности няма звук или тропана а само когато съм на скорост дори и на равно .. свалях гумата .. тампони те не издават звук на място .. за какво да се притеснявам?

            Comment


            • #21
              Виж тампончето на резонаторната кутия. При мен беше износено и прискърцваше когато си поиска, 2 седмици се чесах по тиквата докато разбера че е от него. Насуках му една лента и сега тишина.
              Attached Files
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Поизносено е .. аз го завъртях на здравата страна и му лапнах силикон на износеното че по сайтовете никъде няма такива дреболии .. ама проблема не е в него .. нещо по окачването е .. докато предно дясно колело е ПИД напрежение скърца .. като върна газта няма скърцане няма нищо ... в момента в който пипна газта и тръгне да ускорява се започва ... иначе в дупки на легнали полицаи, при неравности не издава звук ... напъвах със щанга всеки един детайл и нищо ... зимата на паркинга един колега забелязал че гумата играела напред и назад при пробоксуване ... как е възможно да не тропа и да не скърца в дупки а при ускорение на гладък път дори да скърца като “вратничката” на село ..

                Comment


                • #23
                  Има вероятност да е вътрешно каре,но може и от лагер главина.Вижте и спирачната система
                  Alfa Romeo 156 1.8 ех
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDM

                  Comment


                  • #24
                    Ще се проверят ... преди 2 месеца смених накладките и въпреки че е обезвъздушена ако не се ползват спирачките дълго при първо натискане просвирват за 1/2 секунди след това изчезва и при повторно натискане . Но за карето не е ли характерно да чука ? Хмм .. с тия карета ми е малко тъмна Индия .. но ще се ходи до майстора тия дни да му я оставя да я погледне да си каже думата

                    Comment


                    • #25
                      Какво стана колега, разбра ли къде е проблема?
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                      Comment


                      • #26
                        Ходих до heed качихме я на валяците .. наистина при подаване на газ гумата играе напред и назад .. но не могат да кажат къде е проблема .. гледаха даже амортисьорите и нищо .. другата седмица пак ще ходя за подмяна на всички тампони и шарнири .. да видиме дали ше изчезне проблема
                        П.с тази сутрин минах 15 км и не издаде звук въобще .. на връщане скърцаше дори при неравности при изключена от скорост .. започвам да се изнервям, надявам се да е нещо дребно
                        Last edited by Niki96; d.m.y г., 23:28.

                        Comment


                        • #27
                          Утре и аз отивам на стенд, ще видя какво ще излезе.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
                            Поизносено е .. аз го завъртях на здравата страна и му лапнах силикон на износеното че по сайтовете никъде няма такива дреболии .. ама проблема не е в него .. нещо по окачването е .. докато предно дясно колело е ПИД напрежение скърца .. като върна газта няма скърцане няма нищо ... в момента в който пипна газта и тръгне да ускорява се започва ... иначе в дупки на легнали полицаи, при неравности не издава звук ... напъвах със щанга всеки един детайл и нищо ... зимата на паркинга един колега забелязал че гумата играела напред и назад при пробоксуване ... как е възможно да не тропа и да не скърца в дупки а при ускорение на гладък път дори да скърца като “вратничката” на село ..

                            Аз го имах същия проблем, но от ляво. Като е освободена от скорост е пълна тишина, сложа ли предавка се почваше якото скърцане. Оказа се шарнир на долен ляв (педераст) носач. Смених носача и вече е тишина. Ама абсолютно същото както го описваш беше ..
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • #29
                              Сега го погледнах въпросният шарнир само че на дясната от където ми е скърцането и ми се вижда здрав без луфтове ..

                              Comment


                              • #30
                                Я сподели как го погледна колега.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X